Wat is een Mystery Visit?

Een Mystery Visit is een incognito/onverwacht bezoek door een klant. Vanuit het standpunt van de klant wordt een beoordeling gemaakt van bepaalde punten die de bedrijfsleider heeft geselecteerd uit 10 opties. De Mystery Visitor zal aan de door jou geselecteerde punten extra aandacht besteden. Het uiteindelijke rapport bestaat uit 10 verschillende opties. Door dat rapport worden bepaalde problematieken duidelijker. Als bedrijfsleider beslis je zelf welke problematieken dienen aangepakt te worden. 


Wist je dat onze Mystery Visitors een Horeca Opleiding hebben genoten en moeten voldoen aan bepaalde vereisten voordat ze op pad gestuurd worden door CEE-More?

Wat doen wij?

We adviseren en bieden oplossingen aan waarbij u als bedrijfsleider zelf beslist wat u met de gewonnen informatie doet. We geven winstgevend advies en aanbevelingen. We werken alleen in uw opdracht voor uw bedrijf. 
 

Wat doen wij niet?

Controleren of bekritiseren is bij ons niet aan de orde. Een bezoek gebeurt in alle discretie en in het volste vertrouwen. We doen geen concurrentie onderzoeken of opdrachten van externe bedrijven. 
 

Voor wie?

Restaurant - Café - Bar - Hotel - Broodjesbar - Bakkerijen - Luchthavens - Cruiseschepen - Chocolaterie - Frituur - Traitteur - Themaparken - Winkelcentra. 

Ook maatwerk? 

Ja, maatwerk kan perfect. Bedrijven schakelen ook CEE-More in om toe te zien op de kwaliteit van de afgewerkte producten maar ook op die van de medewerkers. WIj evalueren en onderzoeken uw werkwijzes, procedures én zelfs het verkooptalent van uw medewerkers.


Is het zijn geld waard? 


Ja. Absoluut. Je krijgt een inzicht in  hoe je klant zijn bezoek beleeft en welke punten je klant belangrijk vindt. Je kunt optimaal én efficiënter werken en tezelfdertijd meer omzet generen. Het helpt als je medewerkers over de juiste verkoopskills beschikken. Een evaluatie is dus volledig afgestemd op uw bedrijf. 


Wist je dat je een gedeelte van het bedrag die u betaald voor een Mystery Visit terugverdient via het restaurantbezoek?
Gemiddeld vloeit er 25% tot 40% terug naar uw bedrijf. Mooi meegenomen, niet?