CEE-More heeft al meer dan 30 jaar ervaring in de Horeca sector en al een tiental jaren ervaring bij marktonderzoek, optimalisatie en advies bij het uitwerken van concepten binnen de Horeca Sector.

De C.E.O. kwam met het idee aandraven toen hij vaststelde dat bij een klassiek marktonderzoek een onderscheid gemaakt werd tussen aanname en feit. Onder andere, omwille van de neutraliteit. Daardoor werd nét de essentie, die heel belangrijk is in de Horeca sector uit het rapport geweerd.

Er is voor de Horeca uitbater een groot verschil in interpretatie tussen :
Feit : " Er zaten 3 personen aan de bar".
Aanname : "Er zaten 3 medewerkers aan de bar".
Hoe men nu de juiste stappen ondernemen wanneer je niet kan zien of het om klanten gaat of personeel?

Vandaar CEE-More.

We maken een evaluatie, rapport of scan afgesteld op de vereisten binnen de Horeca.

Wist je dat onze Mystery Visitors een Horeca Opleiding hebben genoten en moeten voldoen aan bepaalde vereisten vooraleer ze op pad gestuurd worden door CEE-More?

Wij maken de beste evaluatie rapporten en optimalisatie scans binnen de Horecasector. 





Serge

Bonneure

C.E.O.